Matlagning

Idag så har jag lagat mat..
Jag fick för mig att jag skulle vara huslig och har nu gjort en enorm laddning med ratatouille.
Det är bra.
Mindre bra var att jag glömde timjanen i köttfärsröran som jag hade fyllt paprikorna med som skulle gräddas i ugn(jag har tema paprika just nu...sa den snåle och prismedvetne..), så efter halva stekningen i ugnen kom jag på det och tog ut som och hällde på timjan och liksom petade ner det i köttfärsen...
Kan säga att det blev sådär..
Det blev väldigt lokalt med timjansmak och resten smakade typ frikadeller... Dvs ingenting..!!

Men men, jag var huslig i alla fall och det ger mig tre vuxenpoäng och tusen hejacamillapoäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0