Lite bilder?

Vad är du född i?
I kamerans tecken...
Jo lite så, den här veckan.
Det är åtminstone vad veckan har gått i.
Vi har haft Nytorpscupen med treorna, Vårbalen och Studenten på en och samma vecka
Lite styrigt och jag har inte hunnit med att ladda in bildena på datorn förrän i går, när jag insåg att det var fullt på kameran..

Lite smakprov på veckan:

"Det bästa man har, sätter man på flaket"
Eller hur var det nu?



"Livet rinner så fort förbi, ibland hinner man inte med.."
Utan man vaknar upp och det enda man har är ett härbre...


"Ser jag inte tjock ut i det här läppstiftet??"
Nej då, du är jättefin..


"Jag skulle aldrig ha ätit den där sista kokosbollen..."


"Guud så jobbigt det är med såna här Cuper..."


Vad är det som är svart, plastigt och tunnt? Ibland med resår..
Överdragsbyxor..


  

  

  

 



Gemenskap är härligt...


.. kärleken är förunderlig...


..och avsked är smärtsamma..


Men ändå behöver vi alla delarna...

Kommentarer
Postat av: Mija

Åh, vet du..

Jag har också fått lite hästfoton i helgen..

njuta



Underbara foton Camilla. Du lyckas alltid fånga de där "ögonblicken" i ett stall.. (typ cocosbollen o läppstiften..) AJ låv ju!



;)

2009-05-03 @ 18:40:17
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Louise

Exakt, så är det :) Haha, eric o theres då, hur ska dom ha de? tsm el inte? ;p hehe..



De va så himla fint.. :)

2009-05-05 @ 09:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0