Jahapp



Nä men om man skulle ta och gå och lägga sig.
Jag är helt hopplös.
Mamma säger att jag var svår att få i säng när jag var liten.
Hon skulle bara veta vad svår jag är att få i säng nu!
Jag intalar mig själv varje varje kväll, att I KVÄLL är det kvällen det ska ske.
Det stora
Roosa i säng före kl 22.00 pip!
Men lyckas jag?
Nej, nope, nein

På sätt och vis, kommer jag att få nån sorts fristad i mina dygnsrytmer till hösten om vi börjar vårat eventuellt nya schema. Då kommer jag att en vecka av tre att börja kl typ 12.00 och sluta 20.00...
Kommer jag att vända på dygnet då?
Svar: Ja!
Kontenta: Shit the same. It is life anyway!

Kommentarer
Postat av: Mia

Eurovision song contest är ett sätt att flytta fram sänggåendet lite...

2009-05-12 @ 22:15:06
Postat av: ejmis

Kommer jag inte i säng före 22.30 så blir det ofta sent för mig...kommer liksom in i "andra andningen"...

2009-05-13 @ 09:13:52
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0