En sak i taget

Vi kvinnor skryter ofta om att vi "kan göra flera saker samtidigt"
Minsann!
Det är ju toppen det..
Man undrar ibland vad det är att vara stolt över?
Idag när jag, för pollen, använde min nässköljare, så såg jag där mitt i alltihop att det nog var lite fläckar på kaklet vid diskbänken.
Så mitt i huvudståendet över diskhon, så sträckte jag mig efter disktrasan och torkade kaklet...
Det är ju helt fantastiskt bra.
Eller hur?
Jag menar jag sparade ju massvis med tid med det tilltaget...
Säkert 30 sekunder...


Kommentarer
Postat av: ejmis

Ja, det är så vi gör...

2009-05-27 @ 22:19:43
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mija

Det där är JAG i ett nötskal!!

Jag gör ALLTID minst TVÅ saker samtidigt.

Klassikern är när jag sitter i telefon. Då brukar jag passa på att STÄDA toaletten.. du vet, putsa på golvet, göra rent toastolen (urrk), och fejja lite.. Sjukt va..



Skrattar

2009-05-28 @ 14:50:55
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är kortisolet min vän, kortisolet..!



Du ligger på en farlig stressnivå just nu, alltid på språng och ingen tid till vila.. :(

Hur gick det med Öjvin, dök han upp före sex?

Tänker på dig och sänder ut alla glada och goda tankar jag kan!



Puss!

2009-05-28 @ 14:52:58
Postat av: Mia

Välj själv: Fantastisk egenskap att "ha många bollar i luften" - bra kommentar att ha med på CV när man söker jobb, hörde jag på radion förra veckan...

Eller - för splittrad för att vara helt i nuet, i det du gör för stunden...

Det beror bara på vilken synvinkel du väljer...



Anna! Nytorp har prio "efter sex". Men han kom i alla fall! Hur var ordspråket? "den som väntar..."

2009-05-28 @ 23:44:14
Postat av: Jag själv

Ja tänk, att alla män dyker upp "till sex"....

Fast i det har fallet var det mer kvart över sju, så sex var avklarat redan...

2009-05-29 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0