Väldigt lite..

..ärtig känner jag mig idag..
Jag skyller på snön, som aldrig ger upp att komma ner i stora mängder
Eller sömnbrist
...eller nåt...

Idag har jag varit till Synsam och gjort årskoll
Finemang, för jag hade inget virus så långt ögat kunde nå..(mohahaha..jag är så kul..)
För två år sedan hade jag nåt envist, uppkäftigt, långdraget virus i ögonen som gjorde att jag fick ha glasögon och se ut som farmor  i ett och ett halv år..
(Jag och min farmor stod inte varann direkt nära och vi var inte nån direkt match made in heaven precis heller...)

Mot slutet av min fantastiska "jag-är-på-Synsam-en-gång-i-veckan"-period, sa min optiker
-"Jag har tänkt på en sak, Camilla. Jag träffar dig oftare än vad jag träffar min fru"

Tja vad svarar man på det??
(förmodligen flinade jag charmerande...)

I morgon, så ska jag göra nästa roliga sak den här veckan..
Jag ska operera bort en visdomstand som inte drar åt det hållet jag vill att den ska dra.
Operera sig i munnen. Jamen ni hör ju själv!
Fy, tvi och blä säger jag på det..
De som känner mig, vet ju vilka problem jag har bara när jag ska göra vanlig jävla undersökning..

Jag har redan planerat in att jag ska våga vägra, att dom ska få stoppa in dom där XL-tampongerna i min mun..
"No way", ska jag säga. Klart och tydligt....Med stark och klar stämma....
Eller...inte...

Jag antar att när jag väl ligger där, med vitnande knogar, så kommer jag bara att humma jakande när dom pular in skiten i munnen på mig...


Wish me luck...

Sen undrar man var alla pengar tar vägen...




Kommentarer
Postat av: Mija

Ha ha ha!



När ska du skriva en bok??

Jag vill absolut ha ett ex iallafall.. Du skriver som en gudinna!!



Vet du.. någon i min närhet stöter på mig.. (typ som din optiker fnissa) Det värsta är att han står i en särskild ställning gentemot mig så jag vet faan inte hur jag ska hantera det heller...



(vågar inte skriva mer här...)



;)





Men de va skönt å få de sagt!



TREVLI HELG GUMSA!!

2009-03-13 @ 09:56:36
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Snilsson

I wish you luck.

2009-03-13 @ 16:20:27
URL: http://hotwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0