Ikväll: Party



God Morgon alla!

Snart är det dags för duschen.
Jag ska på 40års-fest i kväll och har lovat själva värdinnan att komma "tidigt"
och hjälpa till med förberedelsena.

Efter att ha stekt tacosköttfärs, svettats och smuttat på vin halva eftermiddagen kommer jag att vara jättekäck vid sextiden
;-)

Men, ja, det får vara så.
Jag kan nog göra nån sorts raggardusch och omklädning där hoppas jag

Jag hade tänk att 40-åringen skulle slippa göra så mycket, när det är hennes dag
Så jag hoppas att även Louise hjälper till lite*blink, blink*..

Sen efter det så bär det av till Ljusdal på, än så länge, icke bestämt mål

Det ska bli kul, med en helkväll med väninnor, mat och gott att dricka och sen lite partyparty!
:-)




Så nu är det goodbye och see u later!






Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha en trevlig kväll! =)

2009-03-07 @ 12:15:09
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0