Praktiskt eller inte..

det är frågan..
Men har man bara typ fem kanaler att välja mellan, varav två är nån sorts text/talkanaler, så hittar man både det ena konstiga programmet efter det andra att välja mellan..
(Det är jourrumstv,n vi talar om..)
Nån  som visste att Svt24 sänder "Så ska det låta", vid halv elva tiden på Torsdagar till exempel??
Nä inte jag heller..
Men nu vet jag.
Innan det gick det ett antikrundanlookalike program, där det mest bara var sura kärringar som gnekade ihop för att deras tavlor inte var värda mer än "bara 500 kronor"



By the way, tanten! Jag har inte ens tre tavlor som är värda 500 kronor tillsammans jag...

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Jaha du har har vi många kanaler men ändå inget att se... Men sonen & maken bara måste ha alla extrakanaler, för ibland så är det nått som kallas sport på dem ler

2009-03-06 @ 17:19:56
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0