Marionett??



Idag:
har jag kommit på att jag vill ha en ny kamera
Beware beware

Jag känner mig själv..
Jag kan bli så otroligt fokuserad på just det, när jag väl har fått något för mig.
Intill gränsen att det verkar som någon annan styr mig med en joystick och skickar mig direkt till första bästa kameraaffär och köper en på avbetalning.
Utan att passera gå.
Utan äganderätt till sans och förnuft.
Och just då känns det så rätt!
Så oerhört rätt till och med..

Jag har i och för sig velat ha en bättre kamera ganska länge, men idag fick jag väldigt mycket vatten på min kvarn när jag skulle knäppa inne i ridhuset.

Så nu försöker jag att sitta på soffan och "glömma" att jag nog borde åka och köpa en kamera för sextusen(eller varför inte elva..) på avbetalning.
Och säger -"Impulskontoll! Impulskontroll, Camilla", högt för mig själv..

Kan någon hålla i mig en liten stund, tills att jag har fått något annat fokus för ögonen, så vore det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0