Lördag på stan..

Idag har jag och min vän Janne gjort stan
Jag inhandlade en ny kajal, för den andra hade jag vässat så den var en cm kort.
Jag vet inte varför, men jag kan inte vässa såna.
Jag vässar dom typ två ggr, sen så är det bara en snurt kvar

Sen när jag ändå var igång, så inhandlade jag ögonskugga med fyra färger i.
Vet dock inte riktigt varför, för hur ofta använder jag ögonskugga på en skala?
Jag tyckte att den var lite käck och så hade jag inte betalat räkningarna än, så då kändes det helt rätt.
Nu har jag betalat räkningarna och nu känns det helt fel att jag köpt en ögonskugga bara för att "den var så himla käck"

Sen visade det sig att det var "Ballonglördag" och varenda kotte i hela kommunen hade hasat sig till stan
Vi skulle försöka att äta någonstans, med det var helt kört.
Tillslut så åkte vi ut till korvmojen på Ren för att vi kom fram till att
-"Där kan det banne mig inte vara någon som äter i alla fall....!!!"
Jo då, det visade sig att alla andra också hade kommit på samma tanke och det fanns inte ens en enda liten parkering där.
Det slutade med att vi åt en korv på Preem
I bilen...
Det hade gått fortare att köpa högrev på Kvantum och åkt hem till han och kokat kalops....

Nu är jag hemma igen och väntar på att sonen ska komma hem från Vemdalen, så jag kan åka och hämta honom..
Så det där med Robinson vs. Earth Hour löste sig av sig själv..
Jag är inte hemma då.
Dvs det är släckt..


Kommentarer
Postat av: Snilsson

Tänt vare här. Jo, jag fick mailsvar från Holland, vilket inte gjorde mig klokare. Glad, men oklok, blev jag. Kenny Gosh? hehe ja ;-)

2009-03-28 @ 21:55:46
URL: http://hotwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0