Igår

..så busade 3.orna till det
Alla som känner Helena vet att hon får utslag och det knollrar sig på ryggen på henne
om saker och ting inte riktigt matchar...
(vi tror att hon var hippie i ett tidigare liv, men traumatiska upplevelser...)

Så bara för det så gjorde eleverna som så...

att dom blandade fritt med färgerna på benlindor


schabrak och


och utstyrsel av hästarna..


Helena höll på att få spader


Gud, jag skrattade så jag höll på att dö...!
Haha
Ni är för underbara!


Helena återhämtade sig dock snabbt
;-)

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Ha Ha underbart....

Själv så är jag för så lite som möjligt, men ska de vara så ska de!

2009-03-21 @ 09:57:31
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Mia

hälsa brudarna att jag kan hjälpa dem att stressa dem inför Helena... alltid retar det nån...

2009-03-21 @ 22:09:14
Postat av: Mija

Oj...



Helena och jag har tydligen mycket gemensamt.. Hälsa henne från mig, hon har min fulla förståelse!! :) Jag är extremt dryg med sånt där.. Det ska helst matcha från insidan o utåt.. skrattar



Jag hade fått exem av olika färger på lindor, vojlok, bla bla bla... GARANTERAT.



Puss puss ;)

2009-03-22 @ 17:24:58
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: helena

Jag höll på att skratta ihjäl mig....de hade verkligen ansträngt sig för att fixa utan att jag skulle märka något....de till och med synronicerade(funderar lite över stavningen) uttagningen av hästarna från boxarna :)Det är ju roligt att de verkligen vill skoja till det lite ibland:)

2009-03-23 @ 11:20:20
URL: http://riverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0