Går det bra?


 



Går det bra??
 Vilken jävla fråga egentligen, när man ligger där med tandköttet uppskuret  som en liten flagga som vajar i vinden och nåt stämjärn som "vi ska bara vicka lite på tanden så att den lossnar" och som gör high five med mina halsmandlar..
I två och en fucking halv timme!
-"Nej, men dom brukar vanligtvis lossna så bra"
Och jag tänkte i mitt stilla sinne, jag är inte vanlig för  fem öre. Inte det minsta lilla. So watch out..

Jodå, vi(eller jag gjorde inte så mycket mer än led och antog att min skalle skulle lossna också, med fin hjälp av stämjärnet) fick dela den i tvåtusenåttahumdratrettiotvåbitar.För rötterna satt ihop undertill och tryckte på roten/nerven..
Jag hade lust att säga
-"Vad var det jag sa", men jag hoppade över det, för jag hade så mycket plåtdetaljer och skalpeller i munnen, så att jag kände ett visst underläge där...

Går det bra?
Jo tackar som frågar!!

Jag svarade dock
"Gä äh en dechsnishconsfjåga"
Vilket betyder
"Det är en definitionsfråga"
Men jag tror inte att hon fattade vad jag menade, så jag gav upp..

Sen efter att allt var klart så syddes hela paketet igen och jag fick några käcka tussar där och en påse med Citodon
Hepp!

Så nu ligger jag här och känner efter hur det känns att vara ett misshandlingsoffer och biter i tussen och är mest bara hungrig och trött


Men jag slapp XL-tampongerna i alla fall!!

;-)

Kommentarer
Postat av: Snilsson

Ja, vilken fråga. May the fårs bi with you.

2009-03-14 @ 08:09:47
URL: http://hotwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0