Om 19 timmar....

Har Fröken Inte Längre Så Hård Och Besynnerlig Roos semester!!!!
Den efterlängtade. Sååå efterlängtade. Vet inte sist när den var så välkommen( jo förmodligen i fjol....)

På Torsdag så ska jag packa och gå på bolaget och handla och sen vidare och göra alla livsnödvändiga inhandlingar som måste göras..
Så att världen går vidare utifall att vi väljer att inte komma tillbaka
:-)
..För på Fredag åker Gudrun och jag till Leksand över helgen!
Och man vet aldrig. Vi kanske trivs och stannar kvar...
Hittar ett par kurbitsmålade trätofflor och bli kvar( det var Gudruns inre syn...jag kommer nog med lilla blå hemåtfarandes jag. Jag kan ju inte andas utan mitt Hälsingland....)

Någonting säger mig att det här kommer att bli en resa utan dess like..
Vet inte varför, men tja....

Så Semster here i come
Och Leksand here WE come..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas att ni får ssssssssssssssåååååååååååå

mysigt och kul !

2009-06-30 @ 21:52:01
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Mia

Passa på att leta varsin mas! eller?!?

2009-07-02 @ 00:46:29
Postat av: ejmis

Ha en härlig semester nu!!

2009-07-02 @ 12:15:47
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0