Midsommar

Det har var nog den roligaste Midsommar jag har haft någonsin, eller åtminstone på mycket mycket länge!

Tack Anna och Gudrun, för att ni förgyllde min kväll!!

Det kommer lite bilder här, helt oretuscherade och förmodligen totalt under bordet och enormt suddiga
Men shit the same, det var underbart! Hela paketet!


Först så grillade vi och satt och samlade vuxenpoäng i en stor stor säck.
Vi hade så mycket så att vi orkade inte bära den nästintill..

Vi grillade kyckling och flintastek och Anna hade gjort underbara sallader med olika dressingar och såser.
(Själv satt jag mest bara och hejade på och drack Sangria...)

Sen kände vi att säcken blev för tung för våra själar..

..så vi var tvungen att hoppa lite studsmatta, för att jämna ut lite..

   


Sen vet jag inte riktigt vad som hände...
På nåt vis så jämnades det ut av sig själv, dom där vuxenpoängen.
Så nu känns det som att jag måste börja en kurs i knyppling eller nåt i minst ett halvår för att få tillbaka balansen...


Efter bussfärd hem(det är vin i tillbringaren, något som var precis vad vi behövde halv tre på morgonen)....


där vi dessutom fick åka på ungdomsbiljett...


Så kom vi efter noga övervägande fram till, att en midsommar är ingen riktig midsommar utan midsommarkrans...


Så vi plockade blommor....


...och vi plockade blommor....


Men precis där någonstans, så tog inspirationen slut...


Men EGENTLIGEN, vad behöver man mer kl halv fyra på en midsommarsdagsmorgon, än ett par röda tänder och en halv midsommarkrans??
Ingenting!


...Ja, förutom korv med bröd då...
(som nån illvillig person hade tryckt ner i en minimal kastrull....)











Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv stumpan!

Det var superroligt! Jag sitter bredvid dig i knypplingsklassen, och efter det tror jag det är dags för näversöm.. Allt för balansen..

Såååå, gör vi det återigen på lördag!

2009-06-21 @ 15:45:29
Postat av: helena

Hej hopp, jag vill se när ni går i knypplingsklass :) det kan vara värt att delta själv bara för att få se :)

2009-06-21 @ 17:15:56
URL: http://riverlady.blogg.se/
Postat av: ejmis

En härlig kväll...helt klart!! ;)

2009-06-21 @ 20:49:43
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ha ha !

Underbar kväll !

2009-06-21 @ 22:04:09
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0