Gårdagen

Majj Gadd vilken trevlig kväll det blev!
Efter att ha trott att jag skulle koka upp, så blev det äntligen lite svalare och det gick att klä på sig..
Jag hade nån sorts fundering på att dyka upp lite käckt på Torön i bikini, men jag insåg att det kanske inte skulle ses med så blida ögon..

Vi satt hos Helena  i Järvsö innan..
Själva ägarinnan var dock inte hemma själv, men väl Kajsa.
Som visade sig ha stora inneboende värdinnetalanger(men jag ska inte skvallra för Mamsen..schhhh....)
(Kan även ha berott på att hon isåg att desto mer hjälp vi fick, desto fortare blev hon av med vintanterna/mannen...)


Titta vad tillfreds med livet som värdinna hon ser ut!


Sen vet jag att jag tog massa fler bilder, men jag vet inte riktigt var dom tog vägen
Så här kommer de få som blev


"Hello Mr Google!!"


"Hello Mrs Svår Och Besynnerlig".........

Tack alla som var med och alltid förgyller min vardag
Och helg..

;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0