Rapport från Noaks Ark..

I veckan så kom Helena och jag fram till att det enda vi har setts under sommaren, har varit när jag kört upp täcken till hästarna typ..

Så vi bestämde oss för en "Vinkärringskväll"
:-)
Lite mat fick också äran att vara med..


Det var fint väder, så vi gjorde i ordning på balkongen(läs: Helena gjorde i ordning..jag tittade på..som vanligt..)


Det var så härligt väder
Och det kändes riktigt somrigt
:-)


Hos Helena, dricker man naturligtvis Santa Helena
Eller hur?


Mmmmmmm..arabou..
Nej, nej..
Mmmmmm..ums
Ja!


Det är inte så jävla lätt för en Våg, när det finns så här mycket att välja på...



Men tillslut så bestämde vi oss och åt så att det stod potatisklyftor ut öronen innan det var färdigt..

Men som om inte det var nog, så kände vi att lite efterrätt skulle sitta finfint
(alkohol gör en hungrig....)


Så vi knatade ner till Condis och drack kaffe...


..och åt efterrätt....


..och lite till efterrätt...


Kakan visade sig vara inbrottsäker...


Men oerhört gott var det i alla fall
I ♥ Condis!


Helena-Hård och besynnerlig


Helena-Not..


Parentes

(PS. Det var där som korten raderades.....)
:-))
Jag var tvungen att föreviga det
;-)


Så det var ännu en härlig kväll
Vi får göra om det, även om vi har börjat jobba
Jamenarnattbussenharjubörjatgåttpåskitbratidernu!!!!




Dagen innan var jag på Jerfsölif,
men det kan jag inte visa några bilder från, för där fick man inte knäppa kort..
Nähäppp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0