Under solen..

Intet nytt!

Tja, vad har hänt då..
Ingenting.
Dagarna har gått och jag har varit
"mitt i byxorna"
kan man väl säga..

Flera dagar har gått och ingen härdsmälta på något vis.
Det känns lite halvsuspekt faktiskt..

Inte särskilt glad, inte särskilt arg, inte särskilt ledsen, inte särskilt nånting egentligen
Men jag känner mig lite tacksam ändå, mitt i ingenting, för lite andrum i livets virvlar ändå..
På nåt vis..
(påminn mig gärna om det, när jag snart kommer att slita mitt hår i förtvivlan av tristess..eller nåt)


Kommentarer
Postat av: Snilsson

"Jag är varken glad eller lessen - jag är sisådär mellan-kolisk..."

2009-01-15 @ 21:34:12
URL: http://hotwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0