Tomorrow, tomorrow, i love you tomorrow...

Vågen

den 26 januari

VARDAG:

Det händer saker hela tiden och du vill gärna vara fysiskt aktiv. Det finns dock en stor risk för överansträngning.

-mohahahaha.....i morgon ska jag ligga i sängen hela dagen...och pilla navelludd. Så det lär väl vara fingret jag vrickar då eller nåt..
KÄRLEK/RELATIONER:

Oroa dig inte för kärleken, var bara den du är så bör inte mycket gå dig emot.

-Jag gillar verkligen såna där käcka kommentarer. Bör..det är något ord, som någon som aldrig fått som den vill, har kommit på....
PENGAR/ARBETE:

Du kan med gott samvete köpa det där lilla extra idag eftersom din ekonomi gått bättre än vad du trodde.

-Men eftersom jag inte trodde det så blir det svårt. Beror det på att jag får lön i övermorgon, som gör denna fantastiska svängning? Fast det är klart, vad kan man köpa navelluddspillande i en säng?
DAGENS CITAT:

Mark Twain - En del människor ger sina bekymmer simlektioner istället för att dränka dem.

-Du är smart du Mark. Att du och jag aldrig blev vänner....
LYCKONUMMER:

11
-Säger mig ingenting faktiskt. Det kittalar inte ens till.....hm...11....näe...


Kommentarer
Postat av: Mija

Hah, jag är också våg, och jag tycker de där stämmer rätt bra på mig...



Men 11???



Näeh. Vaffö då liksom?? ;)



Kram

2009-01-26 @ 11:06:50
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Snilsson

"Mord skedde i morse på horoskopskrivare Svensson, efter att han häromdagen skrivit en käck relationskommentar samt påstått att ekonomin gått bättre än man hade trott. Svensson blev 52 år och ogift."

2009-01-28 @ 23:33:25
URL: http://hotwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0