Tack fuckingpatric..

Fick precis nu, 00.47, igång mitt msn..
Tack fuckingpatric!

Jag skickade i går ett surt mail till min Virusprogramssupport och hade idag fått svar från fuckingpatric.

"Vi är medvetna om problemet att logga in på Messenger 9 och vi försöker att hitta ett samarbete med Microsoft ang det. Det är uppringnings bla bal bla-en som förhindrar användarna att logga in på Messenger. Gör så här: Bocka av här, bocka av där och gå in där och bocka av här, klipp dig och skaffa ett jobb. Stäng av datorn och starta den igen och prova om det fungerar.
Lycka till!!
(fucking)Patric"

Jamen för i helvete! OM dom vet att det är det problemet, varför då inte skicka ut ett INFO om det.....??
Hallå fuckingpatric, gör du inget annat än att ha fikarast du??

Så nu har jag bockat av här  och klickat där och nu funkar skiten!
Tack fuckingpatric!!



Kommentarer
Postat av: Mija

skrattar åt dina sjuka kommentarer.. ha ha..



Puss på dig

2009-01-22 @ 14:59:27
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0