På min ära..




Så är det nog dags att gå och lägga sig nu.
Ja jag vet, det är very early-pearly för att vara mig.
(heter det vara mig eller heter det vara jag..? Själv har jag fullt sjå att hålla reda på vem själva jag är...)
Men i varje fall, så blev det inte så mycket sömn i natt, pga vissa funderingar. Don´t ask.
Så jag har gått omkring som en halvmysig zombie idag. Lite halvlullig, halvtrevlig och mest gäspandes och smilandes.
Jag orkade inte ens brusa upp på fikat, när ett sånt tramsigt ämne togs upp, så jag trodde att jag skulle svimma...först...men sen så insåg jag att jag inte ens orkade det. Svimma alltså...
Så då struntade jag i det med..

So...goodnight sweathearts, goodnight!


Uppdatering:
Men gud, nu kom det en FLUGA och dödsstörtade rakt ner i min dator.
Jag har inget bra inflytande på flugor jag...

Kommentarer
Postat av: MD

Jag tycker att detta var bland det snyggaste blogg jag sett! Tack för din kommentar inne hos mej. Otroligt snygg, jag var tvungen att skriva det igen :) Sov gott!! Ps. känner igen det där :(

2009-01-22 @ 23:01:45
URL: http://www.mellanskitochrosor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0