Nattsudd

Ja och än är jag vaken
Och äter chilisalami
och varvar ner

Dom rosa pyamasbyxorna har åkt på
Dom är så gruvligt fula och osexiga att det går inte att beskriva
(Jag brukar för övrigt skylla på dom, när någon undrar varför jag är singel..)
Dom åker förvisso av sen, men dom är sköna att hasa i
Och dom duger förträfligt att äta chilisalami efter jouren i
;-)

Det är så här att jag är hellre uppe några timmar extra, än att bli väckt när jag har somnat
Den upplevelsen vil jag bespara så många som möjligt
(fråga bara min före detta sambo... )
(Parentes. Varför säger man före detta..det låter ju ganska korkat egentligen...)

Så därför så nattsuddar jag en stund efter att jag har kommit hem, i stället för att direkt dimpa i säng
Jag kan inte ens lägga mig, för jag blir arg bara jag måste kliva ur sängen..

Så då är det så bra, med chilisalami, dator och rosa pyamasbyxor
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0