Jodåsåatte...





Jo nog snöar det fortfarande
Och inte verkar det ha några större planer på att sluta heller...
Inte verkar snöröjarna ha några större planer på att åka ut och röja lite snö heller..

Det börjar bli aningens krångligt att ta sig fram nu kan jag säga...
Det är några futtiga spår att ta sig fram i, men mycket mer än så är det inte.

Jag har skottat gårdsplanen 24 gånger tror jag...eh...eller åtminstone 3 gånger.
Jag vet, jag tar i lite i bland..

Men jag blir så less. Jag funderade på att gå och hyra grannen en stund. Han har en snöslunga. Men jag vet inte. Det känns så lönlöst, för det bara fylls på i rekordfart igen.

Är det nu det är dags att sluta gnälla, gå och duscha, gaska upp sig och ta tag i uppvärmningen inför kvällens jour?
Ja antagligen!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Mija

Här har de också snöat MASSOR. Jag tycker de är rätt mysigt ändå! :)



Hoppas helgen varit bra.

KRAM

2009-01-25 @ 17:09:31
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0