Helt onödigt vetande...

Har klivit upp. Har klätt på mig. Har åkt till jobbet och jobbat. Kissat lite då och då. Gått omkring och varit arbetig. Åkt hem och ätit. Har åkt tillbaka till jobbet för att ha jour.
Visst verkar det spännande?

Nu snöar det såna där små äckliga vassa småspikar till snöflingor. Och jag känner mig allt lite kluven. Ska jag tycka att det är toppen eller ska jag inte. Allt har ju sina fördelar. (Vissa saker har inte några nackdelar. Sånt brukar jag tänka på vissa dagar. Men inte dagar som idag.)

Det är ju på sätt och vis bra med lite mer snö för det blir inte så halt och inte så mörkt. Men samtidigt är det lite jobbigt att det ska komma 2 dm om man betänker skottningen.

Så med andra ord är snö inte en viss sak som inte har några nackdelar.

Man kan nog tro att jag är nere på något vis. Men så är inte fallet.(Jo jag är fortfarande lite sur på att jag inte kan komma in på Messenger..) Jag är bara fortfarande "mitt i byxan" och bara beskådar livet lite på håll. Fnular lite. Bestämmer mig för att inte fnula nåt mer, utan går och noppar ögonbrynen i stället.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag höll på att garva på mig när jag läste ditt första stycke. Ha, ha !



Snön som kom ner här ikväll var blötflingor och man blev hur blöt som helst när man kom in och kände hur flingorna smälte på skallen.



Ha en bra kväll.



kram

2009-01-19 @ 22:27:04
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0