Förbannat!

I förrgår när det var nästan -30 här, på kullen i Simeå, så passade mitt vatten på att frysa..
Tack..
Någon som tror att det har behagat att tina upp, nu när det enbart är - 5??
Oh nej!

I går stod jag på knä, halvt inknölad under diskbänken, brottandes med Ajax, Vim, Klorin and you name it..
(en stilla undran...vad gör man med alla jävla rengöringmedel egentligen... Jag menar, jag använder ju bara hälften av dom där och när det är slut då köper jag två nya på Rusta bara för att dom är så billiga....!!!)

I varje fall så kändes den ställningen knästående, hållandes en hårtork, i längden rätt så ohållbar..
Och inte hjälpte det heller..

NU...har jag satt in kupévärmaren IN I skåpet under diskbänken..
Med dörren öppen..

Jag tror faktiskt att det är 35 grader i köket...
Jag måste gå omkring i trosor och t-shirt för att inte svimma..

Men lossnar det frysta vattnet??
Nej nej nej....

Jag blir tokig!


Nån som har några skitbra tips??

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fy sjutton vad jobbigt!!

Vi har köpt en varmluftspistol för sådana här tillfällen och den är 1000 gånger bättre än hårtork och kupévärmare.

Hoppas det ordnar sig!

Kram!

2009-01-06 @ 11:25:18
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0