En nyårsafton i New York.....?

Näää..I Simeå var vi ju...

Den lilla lilla tillställningen bestod av mig och Gudrun

Vi åt exotisk planka och drack vin och hade riktigt roligt
:-)

Tema:
Slaget mellan Rambutan vs. Man

Jag menar likheten är ju slående

Man tar en Rambutan
(obs..tror jag att den heter..fast på något vis känns det med som namnet på ett land i Asien eller nåt....)


Vad finner man..
Jo, något litet oansenligt, med ljusröda spröt som täcker något hudfärgat..



Man kavar bort lite av de där ljusröda spröten...


och där finner man..


..ett litet, litet ollon...




Fullt ätbar, men lite trist i smaken....

Tja, vad säger man..
Är det inte slående?


Nåja
;-)



En halväten exotisk planka.
Jag hade någon sorts tanke innan att ta en bild innan vi högg in,men vi var så hungriga att det glömdes bort..


En mätt och belåten Gudrun

 
Exotiska lämningar..



Efter tolvslag, skål, sms:ande och Gott Nytt År ochsåvidare, så tog Gudrun bussen hem..


Eftersom jag bor så centralt så går det nattbuss.....
;-)



Själv gick jag hem

En mycket trevlig och rolig Nyårsafton.
Thanks!





Kommentarer
Postat av: ejmis

Såg trevligt ut det där =)

2009-01-01 @ 20:01:34
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vilken läskig frukt ni hittat !

Men resten såg gott ut.



kram

2009-01-01 @ 22:22:36
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0