Lite som jag..



Det är nog dags att gå och sussa nu:-)
Jag måste sömnladda inför helgens bravader
Javeeet, det är flera dagar dit
Men jag har åratal av förlorad sömn att ta igen

Vet inte hur jag ska hinna det till helgen dock...





På fredag ska i alla fall jag och Helena till Hudik
Jippi!
*studsar*

Hon kör, jag sitter bredvid(ja hon låter mig sitta fram, snällt va?)
och sjunger för full hals till radion.
Sen stannar vi alltid på Statoil i Delsbo och kissar och köper en Geisha Oreange, fast att vi inte får..
Det är traditioner det!!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Moahahahaha...traditioner ska man hålla hårt på ,)!!!!

Ha en fin dag!"

Kram

2009-02-26 @ 05:57:34
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0