Jodåsatte

Idag har jag känt mig lite bättre i förkylningen, eller vad det nu var jag hade/har.
Upphetsning, nevös acetonemi eller allergichock, vilket som, så är det nu bättre.
Jag har lite ont i skallen och nacken än.
Men jag tänker jobba i morgon

Idag fick jag något osansat städanfall
DET händer inte alltför ofta i Roosaborgen, så man måste ta tillfället i akt, vare sig man är upphetsad eller har acetonemi..

Så jag ferrade runt, med en trasa i högsta hugg.
Telefonen, med pluttarna i öronen
Och en flaska Vim eller nåt sånt där, i andra handen

SEN hade jag tema damning på hög nivå
Så pass att det hade gjort min städfreak till mor, glad..

;-)

Jag märker dock att jag är mer lättuttröttad än vanligt
(jag är visserligen väldigt lättuttröttad när det gäller städning...)

Så Friday, here i come
Med nya friska tag och ett ärtigt leende

Var det nån som trodde på det där??





Ibland undrar jag om det är att kärleken gör så förbannat ont, som gör att man lägger den åt sidan och stadigt väljer fel eller säger nej oftare än ja....?

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad i hela friden är acetonemi ?

2009-02-20 @ 09:32:02
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: carolina

Ja, vi kan gå runt och vara snygga i grupp...

jag förstår att trodde vi var vaken..vi skulle ha varit vaken.. och det var en j-la tur att du ringde för annars vet man ju inte hur länge vi hade sovit.... :)

2009-02-21 @ 06:57:46
Postat av: Gabbi

Morning honey...Undrar som ovan...va fan e acetonemi?

Hahahah

Ha en fin lördag!

Kram

2009-02-21 @ 07:27:51
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Nillan

Men gumman du är välan ingen ko..för va jag vet så kan bara de råka ut för acetonemi!!!mmooohhhhaa

2009-02-21 @ 07:37:19
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0