Yesterday

...
så hade elever som slutade för tre och fem år sen återträff på skolan och det följdes av en fortsättning på Torön på kvällen.
Säsongsavslutning och allting.
Det vill säga att nu är det höst, åtminstone lite light.
Vare sig man vill det eller inte.
Men jag tycker att det är lite skönt i och för sig jag..
:-)
Men nu ska allt ställas om.
Jag är lite på ett sätt på sommaren och lite på ett sätt på vintern..
Går lite i ide.
(Så nu ska jag äta upp mig på blåbär....fast det är fastligt olustigt för man vet aldrig om nån har kissat på som.....)

I alla fall, till saken...
Så var det en jättehärlig kväll med alla gamla elever, trots regnväder och lite sånt allt möjligt tok.
Alla har blivit så "stora" och skaffat barn och jobb och så vidare.


Dagen idag har varit lite tyngre i och med att jag kom hem  halv tre, efter att ha haft ett sjå att få in alla glada firare i bilen och ta sig förbi alla parkerade bilar och släppt av folk lite här och där och sen försökt att varva ner i turbofart hemma och sen klivit upp halv sex.
Men i varje fall så har jag gjort dagens mest praktiska upptäckt!
Jag kände mig precis lika bakis i dag som jag gör om jag har varit ute på galej..
Det måste alltså betyda att när jag är bakfull, tror jag, så är jag i själva verket inte det.
Jag är bara trött!!
Det är ju toppen det! Jag kommer aldrig mer att vara bakfull
Bara trött....
Fan vad bra!
;-)

Tog några bilder med mobilen(heja mobilen...)
Några oerhört suddiga kan man säga..
Men är det så att nån stör sig på suddiga bilder så får ni blunda
:-)
















Tack alla för en härlig kväll på Torön!!
Det var så kul att se er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi måste börja ta FINA bilder på mej...shit ja ser ju aldrig klok ut...

2009-08-18 @ 11:56:58
Postat av: Camilla

Ja då Mimmi, (för jag antar att det inte är typ Fredrik B som är in här och läser..)från och med NU så ska vi bara knäppa FINA kort:-))

2009-08-19 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0