Ja så är det...

Tre dagars ledighet, gör mig på topp.
Nu ska jag konsevera toppen och smutta på den i veckan hade jag tänkt.
Jag vet, jag måste göra "nåt"
Ibland känns det så övermäktigt att jag kvamnar, ibland känns det som det självklaraste på jorden..
Det kommer, rätt vad det är..
När nån minst anar det...
:-))

Just nu försöker jag att ta in, att jag tydligen sagt ja till att köra in Kommunman och/eller Kändiskvinna på invigningen..
Ja, jag vet..
Jag är lika förvånad själv...

Pray for me..
Or maybe, breathe...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Å det kommer gå fint Ba*** kommer sitta fint där bak vi spänner fast personen i fråga å så på med en plast jofa hjälm...

2009-09-01 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0