I dag känner jag för att lägga in bilder:-)


Får jag lov att presentera Sverker Svan
:-)


Sverker är inte bara en manly svan, han är dessutom lite kinkig också, när det går för fort..
Med båten menar jag nu...


Men förövrigt så gillade han naturchipsen väldans mycket..
Vet dock inte om han insåg innan, att det skulle bli ett fasligt drickande av dom..
Efteråt så att säga..

Så, det var min nya löverboy det
Nu till båtturen



Allting är inte alltid som det ser ut att vara..


I bland är det bättre, än vad man trodde
Nyss...

Mest frekvent använda frågan för kvällen var -"Tomas, vad är det där för berg?"
(mest frekvent använda svaret var -"Vet inte riktigt" )


Eller kanske -"Tomas, du som kan svanspråket.. Vad säger han??"


Mat intogs ombord efter att vi hade lättat ankar
;-)


...Hur ska jag göra för att komma över hiiiit, här har jag stått nu och väntat flera veckor och alla bilarna dom bara kör förbiiiiiiiii...


På väg in mot Dellenbadet


"Jag är fångad av en stormvind......"


Allting har en baksida
Rökpaus, i regnet..


Omsvidning för galej


Alla är med, nu far vi


Självaste Roosa..


Kan det varit nåt jag sa??


Vet inte riktigt hur det gick till, men helt plötsligt hittade jag mig själv  som styrman...


Kolla in va? Vackra Dellen!


När vi närmade oss självaste bryggan, kände jag min begränsning som kapten, så då fick Herr Riktig Kapten ta över igen..


Framme
;-)

Återigen får jag tacka Tomas för en härlig båttur, fast vi nog kanske inte trodde det, när Gud två timmar innan hällde sin och ärkeänglarnas pottor över oss
;-)

Kommentarer
Postat av: Mija

FINASTE Roosa!!

:)



Blir glad av att se ditt leende..

2009-08-04 @ 20:22:02
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0