Endast Roosa är vaken..

God Morgon!
för när ni läser det här är det garanterat morgon...
För just nu, så tror jag att inte ens "endast tomten" tomten är vaken, utan bara fröken Roos..
Fröken Jour Roos..

Jag tänker inte åka hem än.. jag känner mina löss..

Nu har jag så tråkigt, så det blir en "Idag har jag"blogg..
Det är det tråkigaste som finns att läsa, men nu gör jag en själv i alla fall..
Det är det som kallas dubbelmoral..
Eller ja, kanske det var att hårddra det hela lite..

"Idag har jag" burit omkring på mitt element, som jag köpte igår, så att jag blev alldeles varm.
Jag kom fram till att bara gå och bära omkring på det hela vintern kommer att hålla mig tillräckligt varm, så att jag nog inte behöver ta ur det ur lådan och fippla i hop det
Ja, nu är det väl egentligen bara två fötter som ska på eländet så är det klart, men i alla fall..
Man sparar ju relativt mycket energi(läs:pengar) om man bär det i stället för att plugga i det i eluttaget..
Kan tänkas att man går ner ett par hekto också på kuppen..
toppen!

Jag funderar nu på vilken storlek på element jag ska köpa till katterna, som dom ska gå och bära omkring på i vinter..
Doris kommer inte att tycka att idén är så vidare värst bra, det känner jag på mig redan..
Men..

Vad har jag gjort mer då, förutom att kört omkring fram och tillbaka i en buss då..
Inte mycket..

Det är väl inte så konstigt att det är tråkigt att läsa "Idag har jag" bloggar..

Gnatt!
Jamena Gomorron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0