Torrfickan och jag..

Jag förstår att ingen kanske är speciellt road att höra om mig och min tand.
Längre.
Men det får ni ändå, alternativt byta sida

Det har nu bildats en "flärp" som guppar omkring lite löst sådär.
I går såg jag att "flärpen" har lagt sig.
Jag misstänker att det även har kommit in mat där, under "flärpen" som lagt sog som en smäck runt tanden, för nu har jag lika ont som första dagarna, minus hamstervarningen..
Jag har funderat på att göra en egen sköljmöjäng, utav en tiomillilitersspruta..
Vad tror man om det?
Hiss eller diss??



Uppdatering:
Diss.  Vet ni hur svårt det är att ha en mobil som lampa och en 10 ml-spruta, plus en hand i munnen och försöka att skölja i ett nästintill obefintligt hål?

Kommentarer
Postat av: Mija

men vännen då....

Har du provat sån där munskölj som finns på apoteket? Finns nå antibakteriell skölj-tjosan som dödar skit i käften, jag testade det när jag hade problem, hjälpte super...



Bara en tanke..



Kram på dig..

2009-04-13 @ 21:52:17
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Gabbi

men vännen då...Köp klorhexiden på apoteket...de gör susen...Hopppas att de blir bättre!!

Kram på dig!

2009-04-14 @ 08:30:13
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0