Skärtorsdag!

Äntligen är det lite halvlångledighet.
Jösses så skönt det ska bli med fyra dagar ledigt.
Fem med i dag. Fast den räknas inte in som ledig dag.
Den räknas in som "livet som zombie efter jouren"

Idag har jag varit och testat att träna på Power Plate.
Det var....hm..annorlunda...
Men det var mycket roligare än att sitta och pusta och stånka och lyfta larviga tyngder, enligt mig!

Nu känner jag mig så där lagom degig, efter att ha skakat om alla kroppen molekyler i 40 minuter.
MEN, jag kommer att åka dit igen.
Tro det eller ej.

Imorgon blir det kalas på stan med massa goda vänner.
Vin får jag egentligen inte dricka, enligt rivstarten i GI,
MEN det tänker jag göra ändå.

Halshugg mig gärna med en rostig bajonett, det skiter jag i
Det är påsk bara en gång 2009

Och by the way,
HA EN TOPPENSKÖN PÅSKHELG ALLA!


Kommentarer
Postat av: Snilsson

Gåd Plask!

2009-04-09 @ 23:18:09
URL: http://hotwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0