Plopp, sa det..

Idag har vi haft en härlig dag på jobbet.
Känner någon sig lite avis nu?
Vi har haft maskeradhoppning, med treorna och tvåorna.
Dom är för härliga. Jag ska lägga ut bilder lite senare på det.

Sen när jag kom hem (två timmar senare än vanligt)så var jag ut på en promenad, eftersom det är very behövligt för mig just nu.
Men efter att ha byggt banan(ja, inte helt själv) sen stått där hela dagen, så var benen som spagetti.

Det var inte så långt ifrån att jag hoppade över promenaden och lade mig i soffan istället. Vete sjutton vad det är med den där soffan, men det gillar mig..
I varje fall, så traskade jag iväg ändå. Ganska motvilligt.
Jag till och med spang en bit. Jag vet, oerhört överambitiöst. Men jag tänkte, ska jag så måste jag väl börja nånstans.
Men det gick inte. Tuttarna ploppade ut bh,n direkt..
Måste inhandla mig en bättre och framförallt mindre sportbh..

När jag nästan var hemma och såg lilla gula huset på kullen och Sidskogenskylten, gick jag in i väggen. En riktig Gunde Svan-vägg.
Haha.. jösses..
Men jag tänkte att "Jag kan ju inte ligga här mitt i korsningen, hur skulle det se ut?"
Sen insåg jag att mamma, som skulle komma och hälsa på, även skulle bli aningens purken om jag som vanligt inte kom i den tiden som jag hade sagt till henne.
Hon är väldigt noga med sånt där hon. Vill gärna veta ett halvår före, vilken tid jag ska komma om jag ska dit och äta och så...

Så jag hasade mig hem, sista metrarna..
;-)

Nu, ska jag däremot nog krypa ner i min älsklingssoffa..
(ja, när jag har lagt ut bilderna, kom jag ju på precis..)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Bra kämpat!

2009-04-06 @ 22:16:55
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0