Öh..öhh!

Igår var det varmt så att jag svettades av att finnas till och kastade upp dörrar i parti och minut.
Idag, så måste jag nog hämta vedkorgen, som jag hoppfullt bar undan igår.
Och elda igen
Och varje år, så förglömmer jag, att det faktiskt är så här i April.

Min före-före-föredetta sambo, var uppvuxen i Skåneland han och han gjorde samma miss varje år med sommardäcken.
Dom åkte gladeligen på i slutet på Mars, trots att jag torrt påpekade, att det kommer att komma mer snö. Tro mig!
Sen körde han i diket och förbannade vädergudarna, som var så emot just han.
Samma visa varje år.
Konstigt att man förtränger sådär.
Jag brukar till och med förtränga att jag kommer att få mens igen.
Trots att det faktiskt kommer en gång i månaden.
Jag blir lika förvånad och överraskad varje gång
Väldigt lustigt fenomen!

Nu ska jag ta och knata ut och riva fram vedkorgen och sen försöka att omprogramera hjärnan,
från lediga dagar till jobb igen.
So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0