Nästan natt

Sitter och försöker förbrilt att hitta på något för att hålla ögonen öppna.
Jag är så trött.
Man får vara trött den här tiden på kvällen, efter en  lång dag
Men jag måste roa mig, för jag måste hålla mig vaken i några timmar till i alla fall.

Jag har jour.

Det splattar från långtradarna utanför, på den våta vägbanan.
Men för övrigt är det så stilla och tyst.
Trots regnet.

Det finns inget tystare än en gymnasieskola mitt i natten när nästan alla har åkt hem, vissa sover och några är på kalas på annan ort.

Det enda som är torrt just nu är min idérikedom, speciellt något att skriva om.
Jag har ofta faser.
Bestående av:
Lyft upp mig
Släpp ner mig
Låt mig va!

Just nu är jag, Släpp ner mig.

Det är i den fasen jag är minst skrivsugen.
Livet går just då ut på att hitta en väg bort, från nåt som jag nyss skrek efter
(inte bokstavligt talat, utan mer metaforiskt..)

Men för att vara i Släpp ner mig och trött så att ögonen går i kors, så kan jag nog tycka att jag har knåpat i hop ett ganska långt inlägg.








eyes Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning vännen!!!

Hoppas att du får en fin skärtorsdag!!!

Kram

2009-04-09 @ 06:48:55
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Snilsson

Du är så bra!

2009-04-09 @ 12:58:02
URL: http://hotwood.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja me...

(surprised?!)



Tog t.o.m en järntablett för att försöka "felsöka", men de vette fn om de hjälpte..

fnissa



KRMAM

2009-04-09 @ 19:08:01
Postat av: Mija

Jag förstås..

;)

2009-04-09 @ 19:08:26
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0