Det kommer att bli en lång natt

Känner jag.
Jag har inte ens kommit till webbtvtittning på Robinson än..

Jag är alldeles för upp i hejsan för att gå och lägga mig.




Kom hem för några timmar sen från Låtverkstan i Järvsö, där sonen varit med och spelat.
Vad gjorde den ärtiga modern då?
Jo då, hon glömde kameran i bilen.
Som tur var hon som var ordningsman i skolan med-  dvs mormor..
Hon hade såklart sin med.
Hela vägen fram

Så vi slogs om kameran.
Jag knäppte och hon slet av mig den och pillade på nån knapp, så att hon kom till inställningarna.
Jag slet tillbaka den, rättade till allt och knäppte
Och så häll vi på sådär i fyrtiofem minuter. Det var rätt underhållande.
Bilder kommer, bara jag fått både kameran och sladden, till Roosaborgen.

(Mormor(inte min alltså..), som nu, by the way, tydligen läser min blogg
Det var någon som hade sagt att den var så kul(jag vet vem...) och gett adressen..
Vem fasen har sagt att hon ska ha kul?)


Modern hon tog the afterpictures hon...

Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi... Ja tycker den e skoj, förgyller min (oftasts) ensamma lunch! Kram

2009-04-19 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0