Dagens gästbloggare ääääär:

Oh Cärrollajna


jappp... nu är  jag här.. med ett vinglas i handen.. vi är hos Janne i Bollnäs.. ska på Collinis..( vet inte riktugt hur det stavas men men) nu sprinder janne runt med en kamera och knäpper och en massa kort.. jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg utan att titta hur det blev.. känns mer som en sport då.,. :) jag trycker hysteriskt på knapparana.. haha..måste ta en klunk nu.....paus...det är väldigt trevligt här iallafall.. alltid lika kul att vara hon janne med restrerande folk.. vet inte hur.. men alltid saå blir det ett gästboksinlägg.. hoppas det blev rätt.. :) ... klunk..... vi har ätit kex och pruttost.. men åprutt osten var väldigt god om man inte luktade innan man stoppade den i munnen.. jag är ju lite skeptisyt  till ostar men jag börjar ju lära mig.. eller camilla och tomas lär mig.. jag frågar ju alltid... Cammilla tycker jag om den här och på¨nåt konstigt vis så svarar hon alltid.. JA.. Carolina det gör du och ja, då äter jag.. vänta äksjusmi.. vad fan är skepisyt?hAHA... fel,.. det låte om dator typ nåt i stil med en muuus.. den pip en hund pipanka.. haha.. vi jhar nå¨gra sånna hemma.. dom låter inte direkt som en riktigt pip med piiiiiiip ljud.. utan mer som vhäää vhäää. hundarna blir som galna...jaa det är det... nä, det äör det inte.... nsnart behövs det påååfyyylning.. så TACK för mig leverpastej.. ha en super trevlig fredag.. hoppas den blir lång riktigt fredag.. nu kom ljudet igen och vi alla minns hur det lät .... vhäääääää...


Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Låter som om du har roligt!

God fortsättning på påska!

2009-04-11 @ 10:03:42
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Vilma

Åh herregud, ja håller på å dö xD tårarna bara rinner på mig.. hahahahahhahahahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahah

2009-04-11 @ 16:48:57
Postat av: hm

mmeenn Carroliiina!!!

2009-04-11 @ 23:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0