Vår gårdag!

"Vem är det som är guide??"


"Det är hon den där gula!!...."



Förberedelser för kadriljen(som Roosa inte har några kort på..)



Knoppad och fin.
Lotus



Cordero med kli i munnen..



"HUR ser jag ut i dom här ridbyxorna?????"
"Bra. Punkt."



Nya stallet. Ena delen.



Uppladdning inför uppvisningen.



Lilla Gubben fin inför uppvisningen



Världens sötaste Kutex!



Caroline och Emelie före visningen



Städat för de guidade turerna, som Hon I Gult hade hela dagen..


Det var en väldigt lyckad dag i alla fall.

Hon I Gult har lite mer kort, för hon har en Systemkamera :-)
Ska se om jag kan få lite fler kort från kadriljen och de andra visningarna
Tack och hej.
Leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Emelie Hallberg

Hejsan :)



En lyckad dag var det allt :D

Hoppas vi skötte oss!!!

Har Carolina nån msn eller Mail?

Skulle vara kul med lite bilder från Nytorpsdagen :)



//Emelie Hallberg

2008-09-07 @ 18:18:55
Postat av: Soffie

å va fint stall ni har!

Trevlig blogg!

2008-09-07 @ 18:30:27
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mija

Åh. Kutex ser ut som en kille i min smak.. är han Nordis tro?? Jag faller alltid för de där lite grövre killarna ;)



Kram

2008-09-07 @ 19:15:22
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0