Bättre sent än aldrig!:-)

Jag har fått en utmaning av Ejmis

1. Vilken mat äter du ofta?
Eftersom min mage säger stopp och belägg om jag äter vetmjöl, så blir det mestadels grönsaker och något till som typ kött, kyckling. Det är inte världens piffigaste kanske och det kan nog inte kallas matlagning, men ändock improviserad tillredning av råvaror...

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Jag frågar alltid om jag ska hjälpa till, men om jag ska vara ärlig så hoppas jag alltid att de ska säga"Nej sitt du", så när dom säger att jag ska hjälpa till, så ältar jag i skallen i en halvtimme varför jag alltid ska vara så dum och fråga

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Oftast i köket vid köksbodet och det har inget med bekvämlighet att göra utan platsbrist. Jag säger bara det. 4 kvm..

4. Köper du ofta triss?
Tja, det har väl blivit ca 10 stycken under livets gång..

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Skottland, Skottland, Skottland och Skottland!!

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?

Trean och femman skulle jag tippa på!
 

Jag utmanar följande personer: 

Helena

Anna

Sen så är det så att det finns fler att utmana, men jag låter de som känner för det göra det.
Att jag utmanade just dom där två damerna specifikt var för att på nåt vis få ur fingrarna ur ställen där dom förslagsvis inte ska vara...
Hepp!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Skottland skulle jag också vilja besöka =)

Kul att du tog utmaningen.

2008-09-04 @ 22:55:13
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anonym

oki doki... Jag fattar piken.. Men du måsta lära mig lite om att göra käcka länkar å så... Du kanaske kan lära mig idag?? JAg dyker upp på dagARNA...

2008-09-06 @ 09:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0