Sorry..

Chips, vin och en skön soffa. Om än att det fattas något i den men i alla fall en soffa.
Absolut ingenting av dt jag får intaga. Ja soffinehållet som inte finns då, förstås. Nu finns det ju inte, så det blir lite svårt..
Jaja..

Förlåt Gud, men jag orkar inte vara GI i kväll. Things that i can´t handle very good, has happened. Again. And i´m a big fool...
(ny hoppas jag ju då att Gud pratat engelska...)


Ses i morgon kl 07.00, med nya friska tag!

Då ska jag vara en glad och pigg medarbetare på Nytorpsdagarna, som verkligen inte gör skäl för namnet. För det är bara en...



Kommentarer
Postat av: evans

Chips skulle jag inte klara mig utan. Det är ju så gott! I alla fall en kväll i veckan kan man väl unna sig det? :)

2008-09-06 @ 19:37:15
URL: http://evans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0