Men slow down..

Jag har börjat märka en sak.
Jag tror att det har varit lite mycket nu ett tag.
Jag till och med börjar att plocka ihop från matbordet, innan jag ens har ätit klart
Herrejösses!
Att sonen på nåt vis suger upp maten i porerna på tre sekunder, det är ju som vanligt bara, för det har han alltid gjort.
Men jag.
Jag som brukar vara lättjan personifierad.
Jag börjar att plocka på locket på vissa grejer och ställa in det i kylen fast jag inte är färdig.
På en ledig kväll. Med ett glas vin till maten. Och så tjopp på med allt och sprint till kylen.
Helst torka av bordet samtidigt som jag äter näst sista tuggan
Urmysigt!

Dags att coola ner lite nu va?

Nån som känner igen sig?
(följdfråga: Fick ni hjärtinfarkt?)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Ahh, då vet jag varför man blir så loj i vidda affärer som har ljus tända, hahaha. Affärsknep kanske.

Japp, nu är det dags att varva ner för dig. MAten måste få landa.

Här kastar sig maken upp och fixar innan vi andra är klara och vi tjejer vi sitter kvar och småpratar ett bra tag. Vi kan sitta en halvtimma eller mer.

Maken har då diskat klart och tagit ut hundarna...nej, den stressen vill inte jag ha.

Jag prioriterar döttrarna före disken!

Ha det gött och ta det lite lugnare.

Kramisar

2008-09-14 @ 08:48:23
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad jag vet så har inte Bäckebölja fått hjärtattack än så det är nog lungt...Hon har ju hållt på i flera år... :) Låt bli sonens tallrik innan han har ätit upp så blir alla nöjda...hahahahaha..

2008-09-14 @ 10:57:23
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0