Lördagen på stan

Har nu nyss kommit hem från en hel dag i Hudik, med son, vän, väns son och mamma(min alltså..)

Jag känner mig som om jag har sprungit Stockholm mataton eller nåt..
Jag som inte ens gillar att shoppa, hur konstigt det nu kan låta i alla andras öron..

Det är inte bara att få det att duga och stämma med jeans och skor till sonen längre.
Jösses, tacka vet jag när man kunde beställa vad som helst på H&M och det dög hur bra som helst..

Vi har nu vandrat gata upp och gata ner, affär för affär och alla skor var det fel på, på det ena eller andra sättet..
Men tillslut så hittade vi ett par som dög.
Må han nu inte växa nåt mer på ett tag och må dom hålla..
Hepp..

Själv hittade jag som vanligt typ strumpor och trosor..

Så är det
;-)



Kommentarer
Postat av: Anna

skor som dör??? Det låter läskigt... Ente ja roli så säj...

2008-09-14 @ 10:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0