Jaha..

så har ännu en dag passerat i mitt liv och kommer aldrig mer åter

Oj, så destruktivt det lät.
Jo men det är ju lite så också.
Livet passerar och jag hoppas att jag tar tillvara på varje sekund.
Även om jag inte gör något varje sekund, så vill jag åtminstone ha levt varje sekund

Idag har sonen och jag varit till Ljusdal och skulle inhandla skor och jeans åt honom.
Nu slumpade det så att det var modern som kom hem med ett par skor och jeans.
Vet fan inte hur det gick till för jag brukar aldrig hitta någonting annars.

Men det blev ett par svarta jeans och ett par reaskor för 100 spänn.

Surast i stan var sonen, som inte hittade någonting..
Så kan det gå.

Ibland är det min tur..haha..
Sällan. Men ibland.



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Visst är det skönt att som mamma få unna sig lite också ibland!! =)

2008-09-08 @ 17:40:26
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0