Veckans groggbloggare...med tre vinglas i handen..haha

Nu är det så här...
Här har ni henne!!
Min veckans gästgroggbloggare..
Tada!!!!


Tada!!!!! nu är jag här här... man undrar ju varför jannne har två musar.... hehe... den ena funkar ju inte... .:)  men den andra är ju helt funktionell (fick hjälp aav ROOSA att stava till detta ord... ) vi kom just fram till att jag kommer på orden och ROOSA säger hur dom skall stavas
/sägas för jag är helt värdelös på detta..... TADA!!! hepp0. nu måste jag ta en klunk vin.......... varför är man sur när man ska ¨å ut.... ROOOSA ä5r inte surr. Inte jag hellerr.. men nån annnnan men nu ballade det ur verkande det sommmm... enligt tyexten... nu knäpps det en masssa KORT VERKAR DET SOM... MEN JAG SKA NOF´G INTE SKRIVA SÅ MYCKE MER för det verkar ju bara bara bli en maxssa skit... hej och hå ha en trevlig lörda det sjka jag ha... och ROOSA!!!!!!

////// mvh Carolina

Förlåt mamma... ska bete mig ikväll!!!!!!!  :)

Kommentarer
Postat av: Jarse

Verkar vara en bra fyrt... öööh - födelsedagsfest! Tror Ni att alla deltar HELA kvällen??

2008-10-04 @ 23:20:59
Postat av: Camilla

Hej Anders!! Jo då jag kommer att hålla ut helq kvälllen!!! var är du när det är festdax??heheh

2008-10-04 @ 23:34:01
Postat av: Jarse

Tänkte nästan svänga in när jag kom från S-hamn, men man vill ju inte tränga sig på...

2008-10-05 @ 00:07:06
Postat av: Camilla

Ja men jösses, det hade väl bara varit att åka in det! :-)

2008-10-05 @ 13:57:43
URL: http://wildros.blogg.se/
Postat av: Gästgroggsbloggaren

Det verkade som att jag tyckte att mycket verkade i lördags.... :) oj, vad det är bra att vara jag!!!! :) Tack för kvällen ROOSA!!!

2008-10-06 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0