*Svisch....*

Det var ljudeffekten av mig idag..

Jag har blåst ut alla hästarna i morse, sen har jag blåst ut hästskit på dyngfulstorvagnen, sen har jag blåst efter en traktor och tömt dyngfulvagnen
Och så vidare..

Ansiktet är blossande knallrött
och läpparna är fnasiga och spruckna
Med andra ord, jag är väldigt snygg
Också


Ingeting har funkat idag(eller vänta, hela veckan om jag tänker efter..). Traktorer har varit trasiga, vattenpumpsmöjängen i stallet för 100.000 har skurit ihop, strömmen funkar hellre än bra. Dom måste säkra upp, för att vi ska kunna tvätta och köra upprullaren samtidigt.
Det är lite kul att kunna göra det.
Tycker jag

"Hallå, vänta. Vi måste tvätta klart innan vi kan ge hästarna mat..."

Njä, det går inte.


Hur har ni haft det idag??

autumn colors Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0