Oh rainy day..



 
Idag kan man väl säga att det har regnat va??
Det är stora insjöar överallt och jag har kavat omkring i lera hela dagen.
Jag, Carolina och strömmen from hell- Ny bok, kommer ut i maj...

Ja och nu sitter jag i stallet. Nån/dom/han/hon har tagit datorn från datalabbet- min livsfrist-ö i jouren.
Blev lite trickigt nu måste jag säga.
Först så har dom tagit boxern från tv,n så det går inte att kolla på tv och nu har dom tagit den enda datorn förutom stallets, som jag kan tänka mig att sitta vid.
Ja vad gör man då?
Jag kan liksom inte springa omkring i regnet hela kvällen

Idag har det varit en sån där jobbig jour igen.
Det som är det roliga i kråksången är att dom tror att dom lurar en, men jag skulle nog vilja säga
Who´s foolin´ who...liksom...

Kommentarer
Postat av: Nilla

Halloj

Visst är det kul med regn..ha ha

Må så gott

2008-10-02 @ 08:40:44
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Nilla

Halloj

Visst är det kul med regn..ha ha

Må så gott

2008-10-02 @ 08:40:45
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0