Men i skallen är det torrt...




Just nu har tanketorka infunnit sig i min skalle.
I och för sig väldigt skönt.
Lite halvlobotomi light ungefär.
Men med det medföljer ju även skrivtorka.
Ingen tanke-inget skriv.
Det är ju förvisso lite tråkigt i sig, eftersom skriva är bland det roligaste jag vet
och annars fördriver hela min egentligen dyrbara tid med. Och skippar måstegrejerna och skriver i stället.

I morgon ska jag göra sista inhandlingara till festen jag ska ha på Lördag.
En sen födelsedagsfest.
Sen ska vi förhoppningsvis dra ner till stan sen på kvällen.
Lite Hilfe-varning är det nog allt. Jag har inte varit ut sen jag, Carolina och Hunken var på Vallen i somras.
Vad ska jag ha på mig, är den enda lilla tanken som susar lite sakta och fint sådär genom min hjärna.
Men jag orkar inte ta tag i den utan tänker att det är ingen jävel som sett mig på ett år i Bollnäs i alla fall, så dom kan omöjligtis minnas vad jag hade på mig sist.
Knappt så jag själv minns det.
Fast det är egentligen mest Hunkens fel..


Nåja, jag ska bjuda på Tacos.

Är det någon som har någon rolig, käck och klämmig Mexicansk drink, som man kanske skulle kunna ha där lite i början.
Jag vet att en del av er är riktiga hejare på drinkar och dyl
Så hjälp ett blombarn som bara vet hur man ska vira en paletinasjal och rulla en joint..(observera nu att jag använder mig bara av palestinasjalen..jointen är bara i teorin..)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Morning

För att ha ide torka måste jag säga att du har skrivit mycke fniss...

Kör med teqiula funkar jämt darr i bena ha ha ha det bra

2008-10-03 @ 07:46:45
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad harligt ni hat det i Norge!! Snacka om att det sag ut som rena himmelriket dar uppe pa fjallet..! inte ar jag na avundsjuk inte..neeeeda :)Jobet jag blev tillfragad om igar ar i Social Policy, sa det handlar i princip om det irlandska valfardssamhallet, och allt som hor till det.. och sa ska jag ev. undervisa i sociologi, men det ar inget som ar klart annu.. men jag hoppas ! Far se om jag klarar upp det bara !

2008-10-03 @ 09:19:40
URL: http://stormstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0