Höstbild




Nu är det, trots att man helst vill lägga sig ner och skrika bort det ofrånkomliga, höst.
Vad göra?
Tja
Varje år har jag på nåt vis försökt att leka "strutsleken" eller på något vis göra så att det inte blir vinter.
Jag kan inte säga att jag på något vis har haft så stora framgångar i mina försök

Tänkte i år prova nåt nytt.
"Inte bry mig"-stuket.

Vintern kommer väl även om jag sparkar och slåss, eller inte.
(tog bara 40 år att komma fram till det. Åsna eller dum. Välj själv)
Så nu ska jag inte bry mig. Jag behöver inte ens försöka. Det brukar jag alltid ha som liten baksideutgångsord. Jag ska försöka. Det är ofta väldigt lämpligt att ha det där "försöka"-ordet lite på lut sådär. För då har man garderat sig lite om det skulle skita sig. Men som sagt i år behöver jag visst inte ens gardera mig.
Jag har liksom givit upp redan.

Men det var väl bra??

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä, suck, det är bara att gilla läget.. Mitt motto nu förtiden.. antingen det eller lägga sig ner och dö.. Tjo, vad livet känns bra..

Int´ä ja bitter..

2008-10-10 @ 10:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0