Highway to hell..

..tog jag idag.
Väg 50 med andra ord(tror jag..jag är halvdålig på..hm geografi..)



hb Pictures, Images and Photos 

Varför då undrar man?
Jo Fiddeli fyller 40 år i dag.
Grattis Fia!

Det var mycket intressant.
Jag fick så mycket nytt skvaller..
Det roligaste av dem alla, var att mitt kryss har gift sig.

Till nya frun: Grattis? Eller oj hoppsan? Eller beklagar? Eller ursäkta? Eller ..haha..

Yada,  efter tre veckors vänskap ville jag också gifta mig med honom..
Sen ändrade jag mig.. på vecka fyra..
Så nu är det alltså för sent för henne..
Jamenar, eftersom hon aldrig hann uppleva vecka fyra som ogift..

To bad for her..

Men det är klart...Nä Camilla..nu är du på god väg att både vara rasistisk och elak, så nu tejpar jag ihop fingrarna snällt.
Alla som känner mig vet att detta inte är ett utspel av avund och svartsjuka, utan mer from my heart..

Ja nåväl, jag tänkte lägga ut några kort från när jag var hos Fia
Men jag drabbades av en släng av lättja..
Så jag tog ett glas vin i stället
Och satte mig framför tv,n
Hepp

Kommentarer
Postat av: Ida

Fyllde fia den 11 ? hmm.

2008-10-13 @ 12:28:33
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0