*gäsp*

Nu har jag gått så här i flera veckor..
Jag vet sjutton inte vad det är med mig, men jag är bara så jäkla trött hela tiden.
Jag orkar inte göra något annat på kvällarna än det jag måste och knappt det heller.
Jag tittade igår på tidningarna till två bok och skivkubbar och insåg att "idag är sista dagen att avbeställa" och så suckade jag och tänkte matt att "Ja jag får väl skicka tillbaka dom då när dom kommer. I stället för att bara ringa och avställa. Det hade väl tagit ungefär en minut att göra det, men det kändes övermäktigt...
Jag orkar inte ens starta datorn och skriva på kvällarna när jag kommer hem. Det som brukar vara min favoritsysslesättning..
Det kanske kommer tillbaka
Hoppas jag


Men lågvattensmärket kom nog i förrgår, när jag skulle stanna en stund hos mamma innan vi skulle ha privatsstallmöte.
Då frågade hon om jag ville ha en kopp kaffe.
"Ja tack", sa jag
och lade mig på kökssoffan
Sen minns jag inget mer förrän hon petatde på mig och sa att nu är nog kaffet kallt och du skulle väl på möte fem?
Jo det skulle jag ju...

Hösttrötthet.
Finns det något som heter det?
I så fall hoppas jag att det är det jag har..




                                                                                             (Foto: Emelie Hallberg)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag är också ovanligt trött...och yr?

Funderar på att köra en detox-kur för att rena kroppen och se om det hjälper.

2008-10-19 @ 17:25:48
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0